Dikcius, V.Pikturniene, I.Pakalniskiene, V.Seimiene, E.Kavaliauske, M.Reardon, J.2018-01-232018-01-232017The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products [Текст] = Вплив технологічної готовності батьків та їхня схильність до міжособистісного впливу на участь підлітків в батьківських рішеннях придбання технологічних продуктів / V. Dikcius, I. Pikturniene, V. Pakalniskiene [et al.] // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 3. – C. 126-134. – DOI: 10.21272/mmi.2017.3-12.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66130Scholarly literature provides sufficient evidence on children’s participation in parents’ purchase decision depending on product type, decision-making stages, demographic profiles of parents and children, but a few studies have been carried out in terms of the influence of parental psychological characteristics. Current research fulfils the gap by providing evidence on how parents’ technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence predict adolescents’ participation in parental purchase decision making with regard to technological products: products for family use and products for child’s use. A survey of 345 parents with children aged from 12 to 18 years old was performed by a research company using the internet panel. The findings provide evidence that parental technology readiness is a strong predictor of child’s participation into the family purchase decision making process. Parental susceptibility to interpersonal influence is a predictor of child’s participation depending on the decision stage and type of product. Findings open the room for contributions about effects of other parental psychographics, on children’s psychographics, and even on interaction among both for the better understanding of purchase decision in the family.Наукова література дає достатні докази участі дітей в ухваленні рішення батьків про покупку залежно від типу продукту, етапів ухвалення рішень, демографічних профілів батьків і дітей, але тільки кілька досліджень були проведені з точки зору впливу батьківських психологічних характеристик. Здійснене дослідження усуне цю прогалину, надаючи докази того, як технологічна готовність батьків і їхня схильність до міжособистісних впливів пророкують участь підлітків у батьківських рішеннях про покупку технологічних продуктів: продуктів для всієї родини і товарів для дітей. Дослідження 345 батьків з дітьми у віці від 12 до 18 років було проведено дослідницькою компанією, що використовує інтернет-панель. Отримані дані свідчать про те, що технологічна готовність батьків є сильним предиктором участі дитини в процесі ухвалення рішень про покупку. Батьківська сприйнятливість до міжособистісного впливу є предиктором участі дитини залежно від стадії ухвалення рішення і типу продукту. Висновки відкривають простір для вкладів стосовно ефектів інший батьківської психографії, дитячої психографії і навіть взаємодії між ними як для кращого розуміння рішення про покупку в сім'ї.Научная литература дает достаточные доказательства участия детей в принятии решения родителей о покупке в зависимости от типа продукта, этапов принятия решений, демографических профилей родителей и детей, но только несколько исследований были проведены с точки зрения влияния родительских психологических характеристик. Осуществленное исследование устранит этот пробел, представляя доказательства того, как технологическая готовность родителей и их склонность к межличностным влияниям предсказывают участие подростков в родительских решениях о покупке технологических продуктов: продуктов для всей семьи и товаров для детей. Исследование 345 родителей с детьми в возрасте от 12 до 18 лет было проведено исследовательской компанией, использующей интернет-панель. Полученные данные свидетельствуют о том, что технологическая готовность родителей является сильным предиктором участия ребенка в процессе принятия решений о покупке семьи. Родительская восприимчивость к межличностному влиянию является предиктором участия ребенка в зависимости от стадии принятия решения и типа продукта. Выводы открывают пространство для вкладов в отношении эффектов другой родительской психографии, детской психографии и даже взаимодействия между ними как для лучшего понимания решения о покупке в семье.encnechildдітидетиpurchase decisionрішення про покупкурешение о покупкеconsumer behaviourповедінка споживачівповедение потребителейtechnology readinessтехнологічна готовністьтехнологическая готовностьsusceptibility to interpersonal influenceсхильність до міжособистісних впливівсклонность к межличностным влияниямThe impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological productsВплив технологічної готовності батьків та їхня схильність до міжособистісного впливу на участь підлітків в батьківських рішеннях придбання технологічних продуктівВоздействие технологической готовности родителей и их склонность к межличностным влияниям на участие подростков в родительских решениях на приобретение технологических продуктовArticle