Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena Anatoliivna2017-05-262017-05-262017Біловодська О.А. Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу / О.А. Біловодська // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб’єктів в нестабільному економічному середовищі: збірник тез наукових робіт І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Кременчук, 21-23 березня 2017 р.). – С. 185-187.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53575Проаналізовано і систематизовано підходи щодо визначення сутності поняття «маркетингова політика розподілу», виділено три підходи до його розуміння: збутовий, дистрибуційний та логістичний. Запропоновано авторське розуміння даного поняття на основі їх поєднанняПроанализированы и систематизированы подходы к определению сущности понятия «маркетинговая политика распределения», выделены три подхода к его пониманию: сбытовой, дистрибуционный и логистический. Предложено авторское понимание данного понятия на основе их сочетанияThe approaches to defining the essence of the concept of "marketing distributive policies" is analyzed and systematized. Three approaches to its understanding are distinguished. They are sale, distributive and logistic. The author understanding of this concept based on combination is proposedukcneзбутсбытsaleдистрибуціядистрибуцияdistributionлогістикалогистикаlogisticsмаркетингова політика розподілумаркетинговая политика распределенияmarketing distributive policyСистематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілуСистематизация теоретических подходов к определению сущности маркетинговой политики распределенияThe systematization of theoretical approaches to defining the essence of marketing distributive policyTheses