Макаренко, Михайло ІллічМакаренко, Михаил ИльичMakarenko, Mykhailo Illich2011-04-182017-10-282011-04-182017-10-282010Макаренко, М.І. Інфляційне таргетування: випробування кризою [Текст] / М.І. Макаренко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика (27-28 травня 2010 р): зб. тез доп. V Міжнародної науково-практичної конференції: у 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Т.1. – С. 47-48.0000-0002-6357-5317http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61846Минуло майже два десятиліття з часу, коли вперше у світовій практиці центральний банк Нової Зеландії запровадив стратегію грошово- кредитної політики, яка отримала назву інфляційного таргетування. Вона полягала в націлюванні монетарних заходів на підтримання інфляції на заздалегідь визначеному рівні у середньостроковій перспективі. Відтоді майже 30 країн світу наслідували приклад Нової Зеландії, перейшовши до середньострокового управління грошово-кредитним ринком із застосуванням інфляції як “номінального якоря” монетарної політики. На сьогодні зазначену стратегію сповідують 26 країн (Іспанія, Словаччина та Фінляндія, приєднавшись до зони євро, змушені були відмовитися від прямого таргетування інфляції та переорієнтувати свою грошово-кредитну політику на досягнення цінової стабільності).ukcneінфляційне таргетуваннясвітова кризакраїни-таргетериinflation targetingworld crisiscountries-targetingІнфляційне таргетування: випробування кризоюInflation targeting:crisis testing