Мельник, Леонід ГригоровичМельник, Леонид ГригорьевичMelnyk, Leonid HryhorovychДегтярьова, Ірина БорисівнаДегтярева, Ирина БорисовнаDehtiarova, Iryna Borysivna2011-02-252011-02-252010Мельник, Л.Г. Синергетична основа маркетингових інновацій [Текст] / Л.Г. Мельник, І.Б. Дегтярьова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.67-77.0000-0003-4615-04370000-0001-7824-0678http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3288У статті наведена класифікація синергізму та характеристика його видів, а також розроблений розрахунок синергетичного ефекту від впровадження інтегрованих маркетингових інноваційних рішень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3288ukcneсинергізммаркетингові інноваціїстратегічний маркетингсинергетичний ефектСинергетична основа маркетингових інноваційArticle