Сержук, А.В.2014-11-102014-11-102014Сержук, А.В. Засоби підтримки іміджу галузі охорони здоров`я [Текст] / А.В. Сержук // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 177-178.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37595Охорона здоров'я – це найважливіша складова соціальної сфери, один із головних чинників національної безпеки, який визначає життєдіяльність суспільства. Ринок галузі охорони здоров’я являє собою набір товарів та послуг, спрямованих на захист та відновлення здоров’я. З точки зору маркетингу медична допомога розглядається як елемент ринку - медична послуга.ukcneмедична організаціямедицинская организацияmedical organizationмедицинская услугамедична послугаmedical serviceрекламаadvertisingЗасоби підтримки іміджу галузі охорони здоров`яTheses