Гриценко, Олена ІванівнаГриценко, Елена ИвановнаHrytsenko, Olena IvanivnaСкорба, Олег АнатолійовичСкорба, Олег АнатольевичSkorba, Oleh Anatoliiovych2015-04-302017-05-262015-04-302017-05-262015Гриценко О.І. Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект / О.І. Гриценко, О.А. Скорба // Актуальні проблеми економіки. - № 3 (165). - 2015 - С. 365-373.0000-0002-8209-06730000-0003-0178-1139http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53656У статті розглянуто науково-методологічні основи внутрішньо-господарського контролю витрат на якість обслуговування. Визначено основні фактори, що впливають на суму та рівень витрат на якість обслуговування. Виокремлено окремі методичні прийоми контролю та управління витратами до застосування у торгівельно-посередницькій діяльності.В статье рассмотрены научно-методологические основы внутрихозяйственного контроля расходов на качество обслуживания. Определены основные факторы, что влияют на сумму и уровень расходов на качество обслуживания. Выделены отдельные методические приемы контроля и управления расходами к применению в торгово-посреднической деятельности.The аrticle considered scientific and methodological basis of intimal business of service quality costs are considered. The major factors affecting the amount and level of expenditure on quality of service are defined. Separate methods of control and cost management for use in trade and intermediary activities are singled out.ukcneвитратирасходыcostsякість обслуговуваннякачество обслуживанияquality of serviceвнутрішньогосподарський контрольвнутрихозяйственный контрольintimal business controlуправління витратамиуправления затратамиcost managementВнутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспектВнутрихозяйственный контроль расходов на качество обслуживания: управленческий аспектInternal business control of service quality costs: managerial aspektArticle