Летуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia Yevhenivna2015-06-022015-06-022015Letunovska N.Ye. Enterprise's image: the social aspect / N.Ye. Letunovska // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : Тези доповідей ХХІІІ міжнародної науково-практичної конференції. – Ч. ІІІ. (20-22 травня 2015 р.). – Харків ; за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С. 80.0000-0001-8207-9178http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40821У тезах доповідей розглядається роль соціального іміджу для підприємства. Автором сформовані фактори, що формують позитивний соціальний імідж промислового підприємства. Практичні аспекти формування соціального іміджу проаналізовані на прикладі підприємства машинобудівної галузі.В тезисах рассматривается роль социального имиджа для предприятия. Автором сформированы факторы, которые формируют позитивный социальный имидж промышленного предприятия. Практические аспекты формирования социального имиджа проанализированы на примере предприятия машиностроительной отрасли.The thesis examines the role of social image for an enterprise. Author formed the factors that form a positive social image of an industrial enterprise. Practical aspects of social image formation are analyzed by the example of machine-building enterprise.encneімідж підприємстваимидж предприятияenterprise's imageсоціальний іміджсоциальный имиджsocial imageоб'єкт соціальної сфериобъект социальной сферыsocial objectEnterprise's image: the social aspectTheses