Скарлупіна, Юлія АнатоліївнаСкарлупина, Юлия АнатольевнаSkarlupina, Yuliia Anatoliivna2012-12-102017-11-182012-12-102017-11-182012Скарлупіна, Ю.А. Підвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологій [Текст] // Ю.А. Скарлупіна // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК - 2012) : матеріали ІІ міжвузівської науково-практичної конференції (5-6 грудня 2012 р.). - Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2012. - С. 268-270.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63606Зміни у підході до викладання іноземних мов обумовлені освітніми, соціологічними факторами, а також факторами часу. Все більше установ, як освітніх, так і підприємств, звертають увагу на знання, вміння і навички, якими людина володіє саме на даний момент, незважаючи на здобуті дипломи. Важливими вважаються етапи мовної освіти, тобто поступове вдосконалення , що і обумовлює спрямування до «освіти протягом всього життя».Les changements dans l'approche vers l'enseignement des langues étrangères sont dûs aux facteurs pédagogiques, sociologiques et temporels. Plus des établissements de formation ou des affaires font attention aux connaissances et les compétences actuelles d'un candidat, sans prendre en consideration ses diplomes. Les étapes de l'éducation langagière sont importantes, s'est à dire, l'amélioration graduelle ou "formation tout au long de la vie".ukcneсамостійна роботасамостоятельная работаindependent workіноземні мови професійного спрямуванняиностранные языки профессионального направленияforeign languages of professional orientationінформаційні технологіїинформационные технологииinformation technologyонлайн-ресурсионлайн-ресурсыonline resourcesПідвищення ефективності самостійній роботі студентів при вивченні іноземних мов професійного спрямування шляхом використання інформацйних технологійTheses