Провозін, Микола ВасильовичПровозин, Николай ВасильевичProvozin, Mykola Vasylovych2015-11-302015-11-302015Провозін, М.В. Переваги довгострокових відносин [Текст] / М.В. Провозін // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 144-146.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42967Довгострокові відносини між промисловими підприємствами розглядаються науковцями як важливий стратегічний ресурс, що забезпечує стабільну роботу у короткостроковій перспективі та дає підстави одержувати запланований прибуток у майбутньому. Крім того, підприємство, що має довгострокові контракти може розраховувати і на додаткові інвестиції ззовні, що також посилює його ринкові позиції та шанси на успіх у конкурентній боротьбі. Тісна співпраця між підприємствами може часто проявлятися у обміні ресурсами та технологіями, що також відкриває для виробника нові можливості у напрямку вдосконалення продукції та освоєнні нових ринків збуту.ukcneдовгострокові відносинидолгосрочные отношенияlong-term relationshipпромислові підприємствапромышленные предприятияindustrial enterprisesПереваги довгострокових відносинTheses