Алєксєєв, Олександр МиколайовичАлексеев, Александр НиколаевичAlieksieiev, Oleksandr MykolaiovychКоновалова, Н.О.2014-12-102014-12-102014Коновалова, Н.О. Вибір методу побудови класифікатора тестових завдань [Текст] / Н О. Коновалова, О.М. Алексєєв // Машинобудування України очима молодих: прогресивні ідеї - наука - виробництво : тези доповідей XIV Всеукраїнської молодіжної науково-технічної конференції, м. Суми, 27-31 жовтня 2014 р. / Відп. за вип. В.О. Залога. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 47-48.0000-0003-1091-1775http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38114Об’єктивний контроль знань студентів відіграє важливу роль у системах керування якістю навчального процесу. Нині, як інструмент цього контролю, широко поширений метод тестування. Однак існуючі засоби тестового контролю слабко враховують специфіку інженерної освіти, важливою вимогою якої є формування у майбутнього інженера професійних умінь працювати з машинами та апаратами промислових підприємств. Виникає необхідність розробки класифікації тестових завдань для зручності користування ними в процесі навчання за інженерним спрямуванням. Групи класифікаційних ознак, що входять в банк знань по тестовому контролю можуть служити основою для створення їх нової класифікаційної системи.ukcneтестуваннятестированиеtestingкласифікаториклассификаторыclassifiersВибір методу побудови класифікатора тестових завданьTheses