Хворост, Оксана ОлексіївнаХворост, Оксана АлексеевнаKhvorost, Oksana OleksiivnaГайдабрус, Наталья ВитальевнаГайдабрус, Наталія ВіталіївнаHaidabrus, Nataliia Vitaliivna2011-10-142011-10-142008Гайдабрус, Н.В. Аспекти книжкового мерчандайзингу [Текст] / Н.В. Гайдабрус, О.О. Хворост // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 69-70.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795У даній роботі розглянуті основні принципи марчендайзингу книг, які сьогодні є актуальними внаслікок збільшення кількості книжковіх магазинів із самообслуговуванням, постійної проблеми оптимізації торговельного порстору і підвищення ефективності продажів. Дані висновки в певній мірі базуються на аналізі мерчандайзингу книжкового магазину "Буква". Метою роботи є узагальнення методів книжкового мерчандайзингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795ukcneмерчандайзингmerchandisingАспекти книжкового мерчандайзингуTheses