Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaКарпіщенко, Марина ЮріївнаКарпищенко, Марина ЮрьевнаKarpishchenko, Maryna Yuriivna2013-07-242013-07-242013Біловодська, О.А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій [Текст] / О.А. Біловодська, М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та кон’юнктури ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509В статье предложен научно-методический подход к поэтапному итерационному выбору маркетинговой стратегии продвижения товарных экологических инноваций по результатам характеристик экологического инновационного продукта, анализа работы предприятия и рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509Promotion of new environmental goods is associated with a high degree of risk which increases under the influence of external factors, market conditions and uncertainty in perception of these products by consumers When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31509ukcneмаркетингова стратегіявибір стратегіїпросуванняекологічна інноваціямаркетинговая стратегиявыбор стратегиипродвижениеэкологическая инновацияmarketing strategystrategy’s choicepromotionenvironmental innovationНауково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інноваційНаучно-методический подход к выбору стратегии продвижения на рынок экологических инновацийScientific and methodical approach to the choice of environmental innovations’ promotion strategy to marketArticle