Чухрай, Наталія ІванівнаБеспалюк, Христина Мирославівна2013-01-102013-01-102012Чухрай, Н.І. Установлення оптимальної ціни на новий товар [Текст] / Н.І. Чухрай, Х.М. Беспалюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 23-33.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898Статтю присвячено проблемам ціноутворення на новий товар. Проведено аналіз етапів та методів ціноутворення. Запропоновано використовувати метод PSM для встановлення діапазону цін на новий споживчий товар. Наведено результати опитування потенційних клієнтів vip-дозиметра вітчизняного виробництва та визначено його оптимальну ціну. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898Статья посвящена проблемам ценообразования на новый товар. Проведен анализ этапов и методов ценообразования. Предложен метод PSM для определения диапазона цен на новый потребительский товар. Приведены результаты опроса потенциальных клиентов vip-дозиметра отечественного производства и рассчитана его оптимальная цена. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898The article deals with the problems of a new product pricing. The authors have analyzed the traditional pricing stages and methods. Using the method of PSM, the optimal price for a new Ukrainian dosimeter has been defined in the article. The results of the potential clients survey of the vip-dosimeter are given. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29898ukcneцінавитратиметоди ціноутворенняPSMновий товарценазатратыметоды ценообразованияPSMновый товарpricecostspricing methodsPSMnew productУстановлення оптимальної ціни на новий товарArticle