Бойко, Антон ОлександровичБойко, Антон АлександровичBoiko, Anton OleksandrovychБоженко, Вікторія ВолодимирівнаБоженко, Виктория ВладимировнаBozhenko, Viktoriia VolodymyrivnaНеселевський, І.Ю.2023-06-062023-06-062019Бойко А. О., Боженко В. В., Неселевський І. Ю. Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління відносинами з клієнтами підприємства // Управління розвитком підприємств в умовах динамічної ринкової кон’юнктури : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 грудня 2019 р. Київ : ТОВ «ВІПО», 2019. С. 10-13.0000-0002-1784-93640000-0002-9435-0065https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91714Для оптимізації роботи підприємства у частині оперативного та якісного відпрацювання звернень клієнтів необхідно вирішити ряд завдань, що можливо здійснити за допомогою автоматизації процесів приймання, відпрацювання та управління зверненнями клієнтівIn order to optimize the work of the enterprise in terms of prompt and high-quality processing of customer requests, it is necessary to solve a number of tasks that can be carried out by automating the processes of receiving, processing and managing customer requestsukinc10система взаємодії з клієнтамисистема взаимодействия с клиентамиcustomer interaction systemстратегіястратегияstrategyінформаційно-аналітичне забезпеченняинформационно-аналитическое обеспечениеinformation and analytical supportУдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління відносинами з клієнтами підприємстваTheses