Божкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaІлляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychТєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychБіловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaНагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen IhorovychМельник, Юлія МиколаївнаМельник, Юлия НиколаевнаMelnyk, Yuliia MykolaivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaГрищенко, Олена ФедорівнаГрищенко, Елена ФедоровнаHryshchenko, Olena FedorivnaДериколенко, Олександр МиколайовичДериколенко, Александр НиколаевичDerykolenko, Oleksandr MykolaiovychСагер, Людмила ЮріївнаСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov OleksiivnaШевлюга, Олена ГеннадіївнаШевлюга, Елена ГеннадьевнаShevliuha, Olena HennadiivnaЛетуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaГайдабрус, Наталія ВіталіївнаГайдабрус, Наталия ВиталиевнаHaidabrus, Nataliia VitaliivnaЛатунова, Дар`я АндріївнаЛатунова, Дарья АндреевнаLatunova, Daria AndriivnaГорета, Л.В.Косторнова, С.О.Миколаєнко, М.С.Данилюк, Ю.М.Река, О.С.Смірнова, Г.Ю.2018-07-052018-07-052017Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки [Текст]: звіт про НДР (остаточний) / кер. В.В. Божкова. – Суми: СумДУ, 2017. – 140 с.0000-0001-8207-91780000-0001-9977-22940000-0002-1557-38190000-0001-5484-97880000-0003-0756-83980000-0002-5628-54770000-0003-3707-07340000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68058Об’єкт дослідження – процеси формування маркетингової політики вітчизняних підприємств в умовах ринкової економіки, засновані на сучасному баченні тенденцій розвитку. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ маркетингової політики підприємств у контексті інноваційного розвитку з урахуванням сучасних особливостей комунікаційної та інноваційної діяльності підприємств.ukcneантикризове управлінняантикризисное управлениеcrisis managementінноваціяинновацияinnovationкомунікаціякоммуникацияcommunicationлогістикалогистикаlogisticsмаркетингmarketingмерчандайзингmerchandisingрозподілраспределениеdistributionстратегіястратегияstrategyРозробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економікиTechnical Report