Polyakh, S.2018-02-152018-02-152017Polyakh S. Principles of the organization of consumer protection by financial markets services / S. polyakh // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 128-131.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66631Захист прав споживачів взагалі включає збільшення прозорість та обізнаність про товари та послуги, сприяння конкуренція на ринку, запобігання шахрайству, споживач освіта та ліквідація недобросовісної практики.Защита потребителей в целом включает прозрачности и осведомленности о товарах и услугах, конкуренция на рынке, предотвращение мошенничества, потребитель образования и ликвидации недобросовестной практики.Consumer protection in general includes increased transparency and awareness of goods and services, foster competition in the market, fraud prevention, consumer education and the elimination of unfair practices.ukcneправа споживачівправа потребителейrights of disagreementконкуренціяконкуренцияcompetitionшахрайствомошенничествоfraudPrinciples of the organization of consumer protection by financial markets servicesПринципи організації захисту споживачів послуг фінансових ринківПринципы организации защиты потребителей услугами финансовых рынковArticle