Сухарєв, Анатолій БорисовичСухарев, Анатолий БорисовичSukhariev, Anatolii BorysovychСміян, Світлана АнатоліївнаСмиян, Светлана АнатольевнаSmiian, Svitlana AnatoliivnaНікітіна, Ірина МиколаївнаНикитина, Ирина НиколаевнаNikitina, Iryna Mykolaivna2017-12-112017-12-112017Сухарєв, А.Б. Пошук оптимальних форм навчання студентів на кафедрі "Акушерства та гінекології" [Текст] / А.Б. Сухарєв, С.А. Сміян, І.М. Нікітіна // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 64.0000-0002-7679-23020000-0001-6595-2502http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64887Ідучи назустріч вимогам часу, головне завдання клінічної кафедри, зокрема кафедри акушерства і гінекології, полягає у формуванні у студентів клінічного мислення, достатнього обсягу теоретичних знань і практичних навичок, необхідних сучасному лікареві. Стратегічною метою кредитно-модульної системи, її лейтмотивом, є підвищення якості підготовки. Залишається гострим питання зацікавленості студента, підвищення його мотивації і якісної практичної підготовки. З цією проблемою стикається кожен викладач вищого учбового медичного закладу. Клінічна кафедра – не є виключенням. Метою нашого дослідження було вивчення зростаючої ролі викладача у якості підготовки лікаря.ukcneакушерство та гінекологіяакушерство и гинекологияobstetrics and gynecologyкредитно-модульна системакредитно-модульная системаcredit-modular systemроль викладачароль преподавателяteacher's roleПошук оптимальних форм навчання студентів на кафедрі «Акушерства та гінекології»Theses