Олондар, А.А.2024-01-112024-01-112023Олондар А. А. Сучасні методи продажу товарів та послуг в умовах цифрової трансформації бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2023. 57 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94268Метою роботи є вивчення та аналіз підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг через впровадження інноваційних підходів та розроблення рекомендацій для підприємств у цьому секторі.Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання роботи, зокрема: аналіз теоретичних аспектів підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг, вплив цифровізації на розвиток сфери послуг, розробка концепції та моделей механізму просування послуг за допомогою цифрової трансформації.Об’єктом дослідження є процес впровадження інновацій у секторі послуг, а об’єктом – підприємства, що надають різноманітні послуги та прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність через інноваційні зміни.Методи дослідження включають аналіз і синтез, статистичний аналіз, економіко-математичне моделювання, структурний та порівняльний аналіз.Наукова новизна полягає в розробці сучасної маркетингової концепції, що допоможе підвищити конкурентоспроможність підприємства.The purpose of the work is the study and analysis of increasing competitiveness in the service sector through the implementation of innovative approaches and the development of recommendations for enterprises in this sector. To achieve the goal, the tasks of the work were formulated, in particular: analysis of theoretical aspects of increasing competitiveness in the service sector, the impact of digitalization on the development of the service sector , development of the concept and models of the mechanism for the promotion of services using digital transformation. The object of the research is the process of introducing innovations in the service sector, and the object is enterprises that provide various services and seek to increase their competitiveness through innovative changes. Research methods include analysis and synthesis, statistical analysis, economic-mathematical modeling, structural and comparative analysis. The scientific novelty consists in the development of a modern marketing concept that will help to increase the competitiveness of the enterprise.ukcneуправління прибуткомконкурентоспроможністьінноваціїсектор послугфінансовий ризикмоделі управлінняfinancial riskprofit managementcompetitivenessinnovationservice sectorTikTokmanagement modelsСучасні методи продажу товарів та послуг в умовах цифрової трансформації бізнесуMasters thesis