Левусь, Є.С.2021-08-302021-08-302021Левусь Є. С. Особливості використання Chat Bot як ефективного інструменту комунікаційної взаємодії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми: Сумський державний університет, 2021. 35 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85112Актуальність роботи: дослідження процесу впровадження чат-ботів у різні сфери бізнесу і діяльності людини, наведено приклади реального їх використання. Окрім цього, проведено порівняльний аналіз чат-ботів, створених різними компаніями для виконання однакових задач. Метою роботи є вивчення особливостей використання чат-ботів як ефективного інструментарію комунікаційної взаємодії, визначення переваг і недоліків чат-ботів порівняно з реальним спілкуванням, а також проведення огляду діючих чат-ботів у різних сферах. Завданнями роботи є формування порівняльних таблиць з описом переваг і недоліків чат-ботів, дослідження статистики їх використання і впровадження на конкретних прикладах. Об’єктом дослідження є додатки, де використовуються чат-боти, а саме, банківські додатки та соціальні мережі. Предмет дослідження: процес здійснення комунікаційної взаємодії з використанням чат-ботів і особливості їх впровадження. Наукова новизна дослідження полягає в забезпеченні дізнатися більше про особливості чат- ботів та їх ефективність Практична значущість дослідження: аналіз актуальних статистичних даних і подання цих даних у вигляді графіків. Крім цього, виконано порівняльний аналіз динаміки росту або падіння тих чи інших показників компаній у результаті впровадження в їх діяльність чат-ботів У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти встановлення та розвитку чат-ботів, аналіз динаміки запитів на чат-ботів за 12 місяців, бібліометричний аналіз, напрямки та переваги використання чат ботів. У другому розділі розглянуто роль чат-ботів на сучасних підприємствах, проведено аналіз використання чат-ботів, та особливості розробленні чат-ботів.У третьому розділі отримано практичні аспекти використання чат-ботів у різних сферах, переваги та недоліки порівняно зі спілкуванням зі співробітниками підприємств, SWOT-аналіз чат-ботів провідних українських банків, та популярних ботів, що використовуються у повсякденному житі.ukcneчат-ботичат-ботыchatbotsкомунікаційна взаємодіякоммуникационное взаимодействиеcommunication interactionштучний інтелектискусственный интеллектаrtificial Intelligenceстатистичний аналізстатистический анализstatistical analysisОсобливості використання Chat Bot як ефективного інструменту комунікаційної взаємодіїBachelous paper