Ponyrko, I.Ус, Яна ОлександрівнаУс, Яна АлександровнаUs, Yana OleksandrivnaПімоненко, Тетяна ВолодимирівнаПимоненко, Татьяна ВладимировнаPimonenko, Tetiana VolodymyrivnaЛюльов, Олексій ВалентиновичЛюлев, Алексей ВалентиновичLiulov, Oleksii ValentynovychКвілінський, Олексій СтаніславовичКвилинский, Алексей СтаниславовичKwilinski, Aleksy2023-06-202023-06-202021Digital marketing for small and medium business / I. Ponyrko et al. // Financial Markets, Institutions and Risks : proceedings of the International Scientific and Practical Online-Conference, Sumy, November 20-22, 2021. Sumy : Sumy State University, 2021. Р. 49-54.0000-0003-1451-04500000-0001-6318-40010000-0002-4865-73060000-0001-6442-3684https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91784Поточний бізнес більше використовує інструменти цифрового маркетингу. У свою чергу, традиційні залишаються позаду. Доречно підкреслити, що цифровий маркетинг допомагає підприємствам досягти максимальної віддачі від інвестицій. Крім того, завдяки застосуванню нових високоефективних методів, таких як таргетована реклама, вплив на потенційних споживачів збільшився, а витрати знизилися. У результаті малий і середній бізнес може швидко розростатися.The current business addresses more digital marketing instruments. In turn, the traditional ones stay behind. It is appropriate to highlight that digital marketing helps businesses achieve maximum return on investment . Moreover, by applying new and highly effective methods, such as targeted advertising, the impact on potential consumers increased while costs decreased. As a result, small and medium-sized businesses could scale quickly.eninc10цифровий маркетингdigital marketingмалий бізнесsmall businessсередній бізнесmedium businessDigital marketing for small and medium businessTheses