Гусейнзаде, К.Р. огли2020-08-262020-08-262020Гусейнзаде, К.Р. огли. Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19 [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / К.Р. огли Гусейнзаде; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79284Сучасна індустрія туризму являється однією із найбільш масштабних, високоприбуткових та динамічних галузей глобального рівня. Загалом, у 2019 році дохід від туристичної галузі становив більше 10% світового ВНП. Більше того, прогнози експертів вказували на те, що на фоні постійно зростаючої глобалізації XXI століття стане століттям туризму. Однак, туризм є однією із галузей, які одразу відчувають негативний вплив кризи, перш за все, через зниження купівельної спроможності населення та нестабільність економічної системи. Таким чином, туристична галузь стала однією із тих, які найбільше постраждали від нової кризи, спричиненої спалахом пандемії COVID-19, що спричинило критичне падіння попиту та пропозиції на туристичному ринку. При цьому на міжнародному, національному та глобальному рівнях розробляються нові стратегії якісної зміни та удосконалення туристичної галузі з метою виходу із кризи та нівелювання негативних наслідків. У свою чергу, головним трендом 2020 року може стати внутрішній автомобільний туризм. Таким чином, актуальність дослідження дипломної роботи полягає в аналізі сучасного стану туристичного ринку та перспектив його розвитку, а також впливу на економічне зростання.ukcneбібліометричний аналізбиблиометрические анализbibliometric analysisекономічне зростанняэкономический ростeconomic growthвнутрішній автомобільний туризмвнутренний автомобильный туризмdomestic car tourismпандеміяпандемияpandemicтуризмtourismCOVID-19Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19Bachelous paper