Омельяненко, Віталій АнатолійовичОмельяненко, Виталий АнатольевичOmelianenko, Vitalii Anatoliiovych2016-04-062016-04-062012Омельяненко, В.А. Маркетинг в системі міжнародного трансферу технологій [Текст] / В.А. Омельяненко // Інновації і трансфер технологій: від ідеї до прибутку: матеріали IІІ міжнародної науково-практичної конференції (4-6 квітня 2012 р.) / ред. кол.: В.Я. Швець [та ін.]. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – С. 160-162.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44514Країни-лідери світових економік вважають знання найважливішим фактором соціально-економічного розвитку постіндустріального суспільства, приділяють першорядну увагу розвитку національних інноваційних систем. На нашу думку, в контексті становлення системи міжнародного трансферу вітчизняних технологій необхідним є розвиток системи технологічного маркетингу.ukcneмаркетингmarketingтрансфер технологійтрансфер технологийtechnology transferмаркетинг технологіймаркетинг технологийtechnology marketingМаркетинг в системі міжнародного трансферу технологійTheses