Ковальова, Тетяна ВікторівнаKovalova, Tetiana ViktorivnaПрибилєв, З.2025-08-192025-08-192025Ковальова Т., Прибилєв З. Методи залучення ЦА в контексті PR // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 161-166.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100165У роботі розглядаються методи залучення цільової аудиторії та вплив реклами на мотиви цільової аудиторії. У роботі означено суть методів залучення аудиторії, виділено основні методи та проаналізовано їх у контексті їх ефективності.The paper examines methods of attracting the target audience and the impact of advertising on the motives of the target audience. The paper defines the essence of methods of attracting the audience, identifies the main methods and analyzes them in the context of their effectiveness.ukinc10впливконтекстметоди залученнямотивицільова аудиторіяPRinfluencecontextengagemen methodstmotivestarget audiencePRМетоди залучення ЦА в контексті PRMethods of engaging TA in the context of PRTheses