Приступа, Людмила НикодимівнаПриступа, Людмила НикодимовнаPrystupa, Liudmyla NykodymivnaКириченко, Наталія МиколаївнаКириченко, Наталия НиколаевнаKyrychenko, Nataliia MykolaivnaПсарьова, Валентина ГригорівнаПсарева, Валентина ГригорьевнаPsarova, Valentyna Hryhorivna2018-01-042018-01-042017Приступа, Л.Н. Використання інтерактивного методу "мозкового штурму" при вивченні внутрішньої медицини у міждисциплінарному контексті [Текст] / Л.Н. Приступа, Н.М. Кириченко, В.Г. Псарьова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 60.0000-0002-6454-98310000-0001-6890-272Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65605Метод „Мозкового штурму" (МШ) - інтерактивна технологія колективного обговорення направлена на генерування ідей по рішенню проблеми, заснований на процесі спільного вирішення поставлених в ході організованої дискусії проблемних завдань. Принципи методу: кожному надається можливість висловитись, усі твердження приймаються, наголошується на кількості, а не на якості пропозицій, ідеї не оцінюються й не критикуються. МШ здійснюється в два етапи: перший - висування будь-яких, навіть безглуздих, ідей; другий – вивчення та обговорення кожної пропозиції. Метод МШ дозволяє залучити усіх студентів групи до обговорення, формує вміння висловити свою думку, слухати опонентів, взаємодіяти один з одним.ukcneмозковий штурммозговой штурмbrain stormінтерактивні методи навчанняинтерактивные методы обученияinteractive teaching methodsвнутрішня медицинавнутренняя медицинаinternal medicineВикористання інтерактивного методу «мозкового штурму» при вивченні внутрішньої медицини у міждисциплінарному контекстіTheses