Отрощенко, Лариса СтепанівнаОтрощенко, Лариса СтепановнаOtroshchenko, Larysa Stepanivna2019-05-172019-05-172019Отрощенко, Л.С. Використання освітнього підходу CLIL як інтеграція мовного та фахового навчання у немовних ВНЗ / Л.С. Отрощенко // Матеріали І (V онлайн) Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції “Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи”. – 18 березня 2019. – Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова. – С.194-196.0000-0002-2333-333Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72873Метою дослідження є визначення особливостей використання освітнього підходу CLIL у Сумському держевному університеті. Проаналізовано два головні напрями – викладання фахових дисциплін англійською та використання міждисциплінарної тематики у викладанні предметів. Представлено переваги та труднощі використання CLIL.Целью исследования есть определение особенностей использования образовательного подхода CLIL в Сумском государственном университете. Проанализировано два основных направления - преподавание специальных дисциплин на английском языке и использование междисциплинарной тематики в преподавании предметов. Представлено преимущества и трудности использования CLIL.The aim of this research is to define main peculiarities of CLIL approach implementation in Sumy state university. Two main directions have been analyzed: professional disciplines teaching in English and interdisciplinary subject matter usage while teaching «English as a foreign language» or ESP. Advantages and difficulties of CLIL usage have been presented.ukcneанглійська за професійним спрямуванняманглийский язык для профессионального использованияEnglish for specific purposesуніверситетуниверситетuniversityкомпетентністькомпетентностьcompetenceвикладанняобучениеteachingВикористання освітнього підходу CLIL як інтеграція мовного та фахового навчання у немовних ВНЗEducational approach CLIL usage as integration of language and professional training in non-language institutionsTheses