Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychІлляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychБожкова, Вікторія ВікторівнаБожкова, Виктория ВикторовнаBozhkova, Viktoriia ViktorivnaБіловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaГолишева, Євгенія ОлексіївнаГолышева, Евгения АлексеевнаHolysheva, Yevheniia OleksiivnaГрищенко, Олена ФедорівнаГрищенко, Елена ФедоровнаHryshchenko, Olena FedorivnaДериколенко, Олександр МиколайовичДериколенко, Александр НиколаевичDerykolenko, Oleksandr MykolaiovychКарпіщенко, Олександр ОлексійовичКарпищенко, Александр АлексеевичKarpishchenko, Oleksandr OleksiiovychМельник, Юлія МиколаївнаМельник, Юлия НиколаевнаMelnyk, Yuliia MykolaivnaОмельяненко, Віталій АнатолійовичОмельяненко, Виталий АнатольевичOmelianenko, Vitalii AnatoliiovychРосохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna SerhiivnaСагер, Людмила ЮріївнаСагер, Людмила ЮрьевнаSaher, Liudmyla YuriivnaСигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov OleksiivnaБожков, Д.С.Молибог, М.А.2017-11-282017-11-282016Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності [Текст]: звіт про НДР (проміжний) / Кер. О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2016. - 90 с.0000-0001-9977-22940000-0002-5628-54770000-0002-5527-890270000-0003-3707-07340000-0002-0319-80700000-0002-1557-38190000-0001-5484-97880000-0001-6944-1515http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64198Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні.ukcneмаркетингове середовищемаркетинговая средаmarketing environmentмаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияmarketing researchінноваційний розвитокинновационное развитиеinnovation developmentЗастосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльностіTechnical Report