Жмуд, Р.С.2023-07-112023-07-112023Жмуд Р. С. Розробка стратегії обслуговування споживачів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. В. Циганенко. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023. 46 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92521Ефективно підібрана стратегія стає запорукою забезпечення успішної та плідної діяльності будь-якого підприємства. Знання основних етапів формування стратегії дає змогу створити стандартну, або індивідуальну для конкретного підприємства стратегію. Практичні дослідження доводять, що ті підприємства, які застосовують у своїй діяльності різні стратегії, працюють більш успішно. Цілеспрямована розстановка сил і правильно обрана стратегія дає змогу досягти успіху в будь-якій діяльності та на будь-який проміжок часу. у роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки стратегії обслуговування споживачів; визначено сутність поняття стратегія та виокремлено види стратегій. Вивчено основні етапи та інструменти розробки стратегій; проведено аналіз якості обслуговування клієнтів компанії «Цифротех». На основі проведеного дослідження розроблено заходи щодо вдосконалення якості обслуговування в компанії та надано оцінку ефективності розробленого заходу для компанії «Цифротех».ukcneстратегіястратегияstrategyспоживачіпотребителиconsumersякість обслуговуваннякачество обслуживанияquality of serviceРозробка стратегії обслуговування споживачівBachelous paper