Школа, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaЩербаченко, Вікторія ОлексіївнаЩербаченко, Виктория АлексеевнаShcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna2016-11-232016-11-232013Школа, В.Ю. Роль інформації і знань у сучасному виробництві [Текст] / В.Ю. Школа, В.О. Щербаченко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 131.0000-0002-4570-33890000-0002-3037-4690http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48181Виробництво знань, інвестиції в науку та освіту визначають сьогодні ступінь соціально-економічного розвитку країн. За даними Світового банку 85% сукупних світових інвестицій у науку здійснюють країни – члени ОЕСР, 11% – Індія, Китай, Бразилія та нові технологічно розвинуті країни Східної Азії і лише 4% – решта країн світу, до яких належить і Україна. Розрив у ступені розвитку науки та освіти, у свою чергу, визначає розрив у рівні розвитку економіки і добробуту народу між розвинутими країнами і рештою світу, а також ступінь нерівності всередині країн. Отже, високе інвестування науки та освіти забезпечує їх значне зростання, а результати наукових досліджень і широка та якісна підготовка кадрів визначають досягнення в економіці, культурі і добробуті народів. Якщо наука і освіта у своєму розвитку відстають, то це неминуче позначається на поглибленні нерівності між країнами за рівнем розвитку. Західні вчені помітили і визначили, що розрив у рівні технологій, особливо інформаційних, між країнами світу ще серйозніший, ніж відмінності за соціально-економічними ознаками, і для його подолання потрібні величезні зусилля.ukcneінформаціяинформацияinformationвиробництвопроизводствоproductionрозвиток наукиразвитие наукиdevelopment of scienceРоль інформації і знань у сучасному виробництвіTheses