Прилепа, Д.В.Шелехов, Ігор ВолодимировичШелехов, Игорь ВладимировичShelekhov, Ihor Volodymyrovych2014-12-052014-12-052014Прилепа, Д.В. Інтелектуальна система діагностики психоемоційного стану для студентів дистанційної форми навчання [Текс] / Д.В. Прилепа, І.В. Шелехов // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 67-69.0000-0003-4304-7768http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38011В даний час пильна увага приділяється різним аспектам впливу процесу навчання на студентів дистанційної форми. Це пов'язано з тим, що вивчення стану здоров'я студентів є неодмінною умовою їх успіхів у навчанні. Навчання у вузі має свої специфічні особливості, пов'язані з профілем вузу, умовами проживання, харчуванням та іншими чинниками, що роблять багато параметричний вплив на організм студентів і визначають функціональний стан.ukcneдистанційне навчаннядистанционное обучениеdistance learningфункціональний стан організмуфункциональное состояние организмаfunctional state of an organismІнтелектуальна система діагностики психоемоційного стану для студентів дистанційної форми навчанняTheses