Burnakova, V.Y.Бурнакова, В.Ю.2021-08-172021-08-172021Burnakova, V.Y. The impact of marketing innovations on international business : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. М.Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 40 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84892The final paper is devoted to studying the essence of marketing of innovations and its impact on the international business. The analyses of financial reports of leading producers of electric vehicles as well as the impact of implementing innovations on investment attractiveness of companies were carried out. The main purpose of this study is a comprehensive analysis of marketing of innovations and its impact on international business, namely on automotive industry.Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню сутності маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес. Проведено аналіз фінансових показників провідних світових виробників електромобілів, а також впливу впровадження інновацій на інвестиційну привабливість даних компаній. Основною метою цього дослідження є комплексний аналіз маркетингу інновацій та його впливу на міжнародний бізнес, а саме на автомобільну промисловість.encnemarketing of innovationsinnovationclassification of innovationinnovation life-cyclebusinessautomotive industryelectric vehiclesmarket capitalizationrevenueмаркетинг інноваційінноваціїкласифікація інноваційжиттєвий цикл інноваційбізнесавтомобільна промисловістьринкова капіталізаціяелектромобілідохідThe impact of marketing innovations on international businessВплив маркетингу інновацій на міжнародний бізнесBachelous paper