Кондратюк, Д.Д.2025-07-222025-07-222025Кондратюк Д. Д. Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика; наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 44 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99971У роботі простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.ukcneрекламаadvertisingрекламна кампаніяadvertising campaignсоціальні мережіsocial networksбьюті-брендbeauty brandбьюті-бізнесbeauty businessРекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепціїAdvertising Campaign for “NovaKrasa” Salon: Concept CreationBachelous paper