Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia Serhiivna2013-08-192013-08-192013Ильяшенко С.Н. WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации / С.Н. Ильяшенко, Ю.С. Шипулина // Устойчиво развитие, 2013. – Выпуск 8-й. – С. 32-36.1314-41380000-0001-5484-97880000-0002-8133-578Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808Останнім часом усе більше організацій переносять свою діяльність у віртуальний простір. Інтернет-технології надають величезні можливості для бізнесу. Однак, як показує проведений аналіз, далеко не всі організації вміють ефективно використовувати інтернет-технології у своїй діяльності. Тому поняття інтернет-культури стає усе більше актуальним. У даній статті запропоноване авторське визначення поняття WEB-культури організації, показано її місце в корпоративній і інноваційній культурі, визначені основні її елементи, запропоновано методичний підхід до оцінки її рівня. Доведено, що однією з галузей, у якій розвиток WEB-культури йде найбільш стрімкими темпами, є вища освіта і наука. Виконаний за авторською методикою аналіз WEB-культури організації на прикладі бізнес-школи СумДУ показав її адекватність і результативність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808В последнее время все больше организаций переносят свою деятельнсть в виртуальное пространство. Интернет-технологии предоставляют огромные возможности для бизнеса. Однако, как показывает проведенный анализ, далеко не все организации умеют эффективно использовать интерент-технологии в своей деятельности. Поэтому понятие интернет-культуры становится все более актуальным. В данной статье предложено авторское определение понятия WEB-культуры организации, показано ее место в корпоративной и инновационной культуре, определены основные ее элементы, предложен методический подход к оценке ее уровня. Доказано, что одной из отраслей, в которой развитие WEB-культуры идет наиболее быстрыми темпами, является высшее образование и наука. Выполненный по авторской методике анализ WEB-культуры организации на примере бизнес-школы СумГУ показал ее адекватность и результативность. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808Nowadays more and more organizations shift their activity into the virtual space. Internet technologies provide huge abilities for business. However, as the held analysis shows, not all organizations can use Internet technologies effectively in their activity. Therefore the definition of Internet culture becomes more and more actual. This article suggests the author’s definition of WEB-culture of the organization, shows its place in corporative and innovative culture, determines its basic elements, suggests the methodological approach to the evaluation of its level. It is proved that higher education and science are the fields in which WEB-culture develops rapidly. The analysis of WEB-culture of the organization was made on the basis of the author’s method on the example of the business school of SumSU. It showed its adequacy and effectiveness. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808rucneинтернет-технологииWEB-культуравиртуальное пространствобизнес-школакорпоративная культураинновационная культураінтернет-технологіїWEB-культуравіртуальний простірбізнес-школакорпоративна культураінноваційна культураinternet technologyWEB-culturea virtual spacethe business schoolcorporate cultureinnovative cultureWEB-культура как составляющая устойчивого развития организацииWEB-культура як складова стійкого розвитку організаціїWEB-culture as the component of the steady development of the organizationArticle