Карацюба, О.В.2024-01-122024-01-122023Карацюба О. В. Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 41 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94313Мета даної роботи – дослідження блогінгу та розроблення рекомендацій щодо ведення блогу компанією для підвищення конкурентних переваг. Методи дослідження: порівняльний, статистичний, узагальнення, трендовий. У розділі 1 «Теоретико-методичні аспекти блогінгу» розглянуто сутність та різновиди блогів, особливості та типи контенту корпоративного блогу. У розділі 2 «Аналіз ринку блогінгу» розглянуто статистичні дані щодо блогінгу, сучасні тренди в сфері блогінгу, виділені вимоги для ефективного блогу.. У розділі 3 «Корпоративний блог підприємства» запропоновано стратегію ведення блогу для підприємства, що займається гуртовою торгівлею господарських товарів, розроблено контент-план та запропоновано структуру сайту. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності підприємства гуртової торгівлі. Результати дослідження були реалізовані шляхом проходження переддипломної практики з 06.11.2023 по 03.12.2023. Практична база: ТОВ «Глобал-Трейд-С».The purpose of this work is to research blogging and develop recommendations for blogging by a company to increase competitive advantage. Research methods: comparative, statistical, generalization, trend. Chapter 1 "Theoretical and methodological aspects of blogging" examines the essence and types of blogs, features and types of content of a corporate blog. Chapter 2 "Analysis of the Blogging Market" examines statistical data on blogging, current trends in the field of blogging, highlights the requirements for an effective blog. Chapter 3, "Corporate Enterprise Blog," proposes a blogging strategy for a wholesale household goods business, develops a content plan, and suggests a site structure. Each proposed method, tool, or activity can be used to increase the competitiveness of a wholesale trade enterprise. The results of the research were implemented by completing the pre-diploma practice from 06.11.2023 to 03.12.2023. Practical base: "Global-Trade-C" LLC.ukcneмаркетингmarketingблогінгbloggingкорпоративний блогcorporate blogмаркетингові комунікаціїmarketing communicationsцифровий маркетингdigital marketingогляд ринкуmarket reviewБлогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологійMasters thesis