Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychШипуліна, Юлія Сергіївна2012-05-062012-05-062012Ілляшенко, С.М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 69-78.0000-0001-5484-97880000-0002-8133-578Xhttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348Викладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348Изложены результаты анализа коммуникативной эффективности WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услуг на примере WEB-системы кафедры маркетинга и УИД факультета экономики и менеджмента Сумского государственного университета. Полученные результаты могут быть положенными в основу разработки плана действий относительно повышения коммуникативной эффективности анализируемой WEB-системы, а их обобщение даст возможность целенаправленно и эффективно управлять продвижением в Интернет-пространстве ВУЗ и их подразделений с целью укрепления их рыночных позиций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348It is offered results of the analysis of the communicative effectiveness in scientific and educational services marketing (e.x. WEB-system of the Department of marketing and management of innovative activity of Sumy State University). The received results can be used as a base of the plan of actions for increasing communicative efficiency of analyzed WEB-system, and generalization of this results will allow to manage promotion of higher education institutions and their departments in the Internet area deliberately and effectively for the purpose of strengthening their market positions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25348ukcneWEB-технологіїWEB-технологииWEB-technologyІнтернет-маркетингИнтернет-маркетингInternet-marketingкомунікативна ефективністькоммуникативная эффективностьcommunication efficiencyвищі навчальні закладивысшие учебные заведенияhigher education institutionsринок науково-освітніх послугрынок научно-образовательных услугmarket of scientific and educational servicesпросування в Інтернет-просторіпродвижение в Интернет-пространствеpromotion in Internet areaКомунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послугКоммуникационная эффективность WEB-технологий в маркетинге научно-образовательных услугCommunication effectiveness of WEB-technologies in marketing of research and educational servicesArticle