Росюк, О.В.2020-01-232020-01-232019Росюк, О.В. Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / О.В. Росюк; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2019. – 44 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75892Актуальність роботи полягає в тому, що покращення комунікаційної політики обраного закладу допоможе привабити нових покупців та утримати постійних клієнтів, покращити якість обслуговування та витіснити вже існуючих конкурентів. Об’єкт дослідження – магазин «Книголюб» у м. Суми. Предметом дослідження є – розроблення маркетингових комунікацій шляхом аналізу послуг, які надаються в закладі та існуючих проблем, пов'язаних з її наданням. Метою даної роботи є – виявлення найважливіших засобів комунікацій для покращення роботи компанії та модернізація комунікаційної політики .ukcneкомунікаційна політикакоммуникационная политикаcommunication policyнові покупціновые покупателиnew buyersякість обслуговуваннякачество обслуживанияquality of serviceмодернізаціямодернизацияmodernizationМодернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)Modernization of the book market promotion policy (on the example of the shop "Knygoliub" in Sumy)Masters thesis