Скарлупіна, Юлія АнатоліївнаСкарлупина, Юлия АнатольевнаSkarlupina, Yuliia Anatoliivna2015-05-062017-05-292015-05-062017-05-292015Скарлупіна Ю.А. Language interference in learning French / Ю.А. Скарлупіна // «Ключови въпроси в съвременната наука». Филологични науки. - София: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2015. - Том 13. - С. 82 - 87.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53739When learning a second foreign language a student can benefit from the knowledge of the first one, but lexical resemblance between the two languages can cause some problems and lead to misinterpretation. This should be taken into consideration, for instance in context of learning a foreign language for professional purposes.Вивчаючи другу іноземну мову судент може скористатися знанням раніше вивченої іноземної мови, але лексична схожість між двома мовами може стати причиною певних прблем і призвести до невірної інтерпретації висловлювань. Цей факт має бути взятий до уваги, зокрема, при вивченні іноземної мови з метою професійного спілкування.Изучая второй иностранный язык, судент может воспользоваться знанием ранее изученным иностранным языком, но лексическое сходство между двумя языками может стать причиной определенных проблем и привести к неверной интерпретации высказываний. Этот факт должен быть принят во внимание, в частности, при изучении иностранного языка с целью профессионального общения.encnesecond foreign languagemutual influence of languagesborrowinglanguage learningдруга іноземна мовавзаємовплив мовзапозиченнявивчення іноземних моввторой иностранный языквзаимовлияние языковзаимствованияизучение иностранных языковLanguage interference in learning FrenchМовна інтерференція при вивченні французької мовиЯзыковая интерференция при изучении французского языкаArticle