Brechka, A.Летуновська, Наталія ЄвгенівнаLetunovska, Nataliia Yevhenivna2024-05-202024-05-202023Brechka A., Letunovska N. Ye. Upgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audience // Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the 3rd International Scientific Online Conference, Sumy, May 23-24, 2023. Sumy : Sumy State University, 2023. P. 178-188.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95315У тезах висвітлено особливості розвитку підприємства у сфері ресторанного бізнесу на засадах побудови здорового бренду солодощів. Проаналізовано досвід реалізації цього напрямку діяльності та розширення асортименту продукції за рахунок здорової їжі.The theses highlight the peculiarities of the development of the enterprise in the field of restaurant business on the basis of building a healthy brand of sweets. The experience of implementing this line of activity and expanding the range of products at the expense of healthy food is analyzed.eninc10споживач здорової продукціїconsumer of healthy productрепутація компаніїcompany reputationздорова їжаhealthy foodздоровий трендсеттингhealthy trendsettingкав'ярнаcafeUpgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audienceTheses