Васильєва, Тетяна АнатоліївнаВасильева, Татьяна АнатольевнаVasylieva, Tetiana AnatoliivnaФедірко, В.В.2011-02-282017-09-262011-02-282017-09-262007Васильєва, Т.А. Роль і місце механізму управління клієнтською базою в становленні системи банківського маркетингу в Україні [Текст] / Т.А. Васильєва, В.В. Федірко // Державна політика та стратегія реформування економіки України у ХХІ сторіччі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава : ПДАА, 2007. – С. 44–460000-0003-0635-7978http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59700Визначено етапи становлення та розвитку банківського маркетингу в Україні, обґрунтовано актуальність впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в вітчизняних банках на сучасному етапі їх розвитку.The process of bank marketing formation and development in Ukraine and the role of the client base management in the making of bank marketing in Ukraine are defined.ukcneбанківський маркетингбанковский маркетингbanking marketingуправління клієнтською базоюуправление клиентской базойbank client base managementРоль і місце механізму управління клієнтською базою в становленні системи банківського маркетингу в УкраїніRole of the client base management in the making of bank marketing in UkraineTheses