Голишева, Євгенія ОлексіївнаГолышева, Евгения АлексеевнаHolysheva, Yevheniia Oleksiivna2014-01-302014-01-302013Голишева, Є.О. Оптимізація системи управління споживчим капіталом підприємства [Текст] / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 236-249.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815У статті розроблена методика оптимізації системи управління споживчим капіталом підприємства. Подано залежність витрат на підвищення рівня споживчого капіталу, результатів діяльності підприємства від стану його споживчого капіталу. Викладено орієнтовний перелік витрат та результатів, пов’язаних із посиленням складових споживчого капіталу. Наведено алгоритм переходів між квадрантами матриць залежно від співвідношення необхідних витрат та можливих отриманих результатів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815В статье разработана методика оптимизации системы управления потребительским капиталом предприятия. Подана зависимость затрат на повышение уровня потребительского капитала и результатов деятельности предприятия от состояния его потребительского капитала. Изложен ориентировочный перечень расходов и результатов, связанных с усилением составляющих потребительского капитала. Приведен алгоритм переходов между квадрантами матрицы в зависимости от соотношения необходимых затрат и возможных полученных результатов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815The aim of the article is development of methodology of optimization of customer capital management system for enterprises. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33815ukcneспоживчий капіталресурсипотенціалоптимізаційна модельсистема управлінняпотребительский капиталресурсыпотенциалоптимизационная модельсистема управленияcustomer capitalresourcepotentialoptimization modelmanagement systemОптимізація системи управління споживчим капіталом підприємстваОптимизация системы управления потребительским капиталом предприятияOptimization of the customer capital management system of the enterpriseArticle