Козьменко, С.М.Васильєва, Тетяна АнатоліївнаВасильева, Татьяна АнатольевнаVasylieva, Tetiana AnatoliivnaЛєонов, Сергій ВячеславовичЛеонов, Сергей ВячеславовичLieonov, Serhii Viacheslavovych2011-03-292017-06-092011-03-292017-06-092011Козьменко, С.М. Маркетинг баківських інновацій [Текст] / С.М. Козьменко, Т.А. Васильєва, С.В. Лєонов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 13-28.0000-0001-5639-30080000-0003-0635-7978http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54608У статті визначено специфіку банківських інновацій, проаналізовано рівень їх впровадження в Україні, обгрунтовано загальні тенденції у розвитку маркетингу банківських інновацій та запропоовано науково-методичний підхід до оцінки його ефективності.In the article it is determined the specificity of bank innovations. Leel of their introduction in Ukraine is analysed. General tendencies in development of marketing of bank nnovations ae proved and the scientifically-methodical approach to an estimation of its efficiency is offered.ukcneбанківські інноваціїмаркетинг інноваційефективність марктеингубанківська системаbank innovationsmarketing of innovationsmarketing effectivenessbank systemбанковские инновациимаркетинг инновацийэффективность маркетингабанковская системаМаркетинг банківських інноваційMarketing of bank innovationsМаркетинг банковских инновацийArticle