Ілляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia Serhiivna2013-12-062013-12-062013Ілляшенко, Н.С. Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Соціально-економічні проблеми адаптації реального сектора в сучасних умовах : Матеріали І Міжнар. наук.-прак. конф. – Донецьк : Цифрова типографія, 2013 – С. 246-248.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258Розглянуто основні відмінні та схожі риси інноваційної та науково-технічної (наукової) діяльностей. Обгруновано необхідність маркетингового супроводу науково-технічної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258Рассмотрены основные отличительные и схожие черты инновационной и научно-технической (научной) деятельностей. Аргументирована необходимость маркетингового сопровождения научно-технической деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258Considered the main similar and different features of innovation and scientific and technical (scientific) activities. The necessity of marketing support of R&D activity is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258ukcneНДДКРінноваціяінноваційна діяльністьнаукова діяльністьнауково-технічна діяьністьмаркетингМаркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіхуArticle