Прокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2011-02-222011-02-222007Прокопенко, О.В. Розроблення моделі процессу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій [Текст] / О.В. Прокопенко, М. Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С.65 - 76.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3131Авторами проаналізовано етапи процесу ухвалення споживачем рішень про покупку на ринку інновацій: усвідомлення потреби, пошук інформації, оцінка альтернатив, рішення про покупку, реакція на покупку. Інтегральним підсумком роботи є розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій. // Русск. версия: Авторами проанализированы этапы процесса принятия потребителем решений о покупке на ринке инноваций: осознание потребности, поиск информации, оценка альтернатив, решение о покупке, реакция на покупку. Интегральным итогом работы является разработка модели процесса принятия потребителем решения о покупке на рынке инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3131ukcneпроцес ухвалення споживачем рішень про покупкупроцесс принятия потребителем решений о покупкеconsumer decision-making process of buyingринок інноваційрынок инновацийmarket innovationпроцес оцінки альтернативпроцесс оценки альтернативprocess of evaluating alternativesвибір покупкивыбор покупкиchoice shoppingРозроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інноваційArticle