Прокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2011-05-052011-05-052005Прокопенко, О.В. Особливості просування на ринку інноваційних продуктів [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2005. — №1. — С.84-91.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472В роботі розглянуто особливості просування на ринку інноваційних продуктів шляхом дослідження сутності інновацій та інноваційного продукту, їх класифікації, виявлення особливостей, стримуючих факторів та найбільш ефективних засобів просування різних видів інноваційних продуктів на різних етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472В работе рассмотрены особенности продвижения на рынке инновационных продуктов путем исследования сущности инноваций и инновационного продукта, их классификации, выявления особенностей, сдерживающих факторов и наиболее эффективных средств продвижения различных видов инновационных продуктов на разных этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8472ukcneпродуктиінноваціїпродуктыинновацииproductsinnovationОсобливості просування на ринку інноваційних продуктівArticle