Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychІлляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychПрокопенко, Ольга ВолодимирівнаПрокопенко, Ольга ВладимировнаProkopenko, Olha VolodymyrivnaБіловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaМельник, Юлія МиколаївнаМельник, Юлия НиколаевнаMelnyk, Yuliia MykolaivnaІлляшенко, Наталія СергіївнаИльяшенко, Наталия СергеевнаIlliashenko, Nataliia SerhiivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia YuriivnaШипуліна, Юлія СергіївнаШипулина, Юлия СергеевнаShypulina, Yuliia SerhiivnaШкола, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaДомашенко, Марина ДмитрівнаДомашенко, Марина ДмитриевнаDomashenko, Maryna DmytrivnaКарпіщенко, Олександр ОлексійовичКарпищенко, Александр АлексеевичKarpishchenko, Oleksandr OleksiiovychОпанасюк, Юлія АнатоліївнаОпанасюк, Юлия АнатольевнаOpanasiuk, Yuliia AnatoliivnaПровозін, Микола ВасильовичПровозин, Николай ВасильевичProvozin, Mykola VasylovychГайдабрус, Наталія ВіталіївнаГайдабрус, Наталия ВиталиевнаHaidabrus, Nataliia VitaliivnaЛетуновська, Наталія ЄвгенівнаЛетуновская, Наталия ЕвгеньевнаLetunovska, Nataliia YevhenivnaТєлєтова, С.Г.Росохата, Анна СергіївнаРосохатая, Анна СергеевнаRosokhata, Anna SerhiivnaКириченко, Тетяна ВолодимирівнаКириченко, Татьяна ВладимировнаKyrychenko, Tetiana VolodymyrivnaЛатунова, Дар'я АндріївнаЛатунова, Дарья АндреевнаLatunova, Daria Andriivna2015-04-232015-04-232014Дослідження маркетингового середовища та інфраструктури промислових підприємств [Текст] : звіт про НДР (проміжний) / Кер. О.С. Тєлєтов. - Суми : СумДУ, 2014. - 155 с.0000-0003-3707-07340000-0001-9977-22940000-0003-3094-99060000-0002-9236-85870000-0001-8207-91780000-0002-6987-89920000-0002-8133-578X0000-0001-5484-97880000-0001-6944-15150000-0002-5527-890270000-0002-3037-4690http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39455Досліджено тенденції в сфері маркетингу знань як важливого фактора економічного розвитку підприємства. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління на ринкових засадах інноваційним розвитком підприємств на основі формування критеріальної бази оцінки служби маркетингу підприємств, екологічної направленості діяльності, логістичної складової, прогнозування тощо. Розроблено науково-методичний підхід до визначення ефективності соціальної інфраструктури промислового підприємства. Сформовано можливі стратегії економічного розвитку промислових підприємств у рамках розвитку інфраструктури міст.ukcneмаркетингове середовищемаркетинговая средамаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияінноваційний розвитокинновационное развитиестратегічне партнерствостратегическое партнерствоДослідження маркетингового середовища та інфраструктури промислових підприємствTechnical Report