Долженко, П.С.2020-09-292020-09-292020Долженко, П.С. Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 051 - економіка / П.С. Долженко; наук. керівник О.С. Гончаренко. - Суми: СумДУ, 2020. - 34 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79916У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання. У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту. У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальностіukcneвіртуальна реальністьвиртуальная реальностьthe virtual realityбізнесбизнесbusinessдоповнена реальністьдополненная реальностьaugmented realityОцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальностіBachelous paper