Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychTeletova, S.G.2015-01-092015-01-092014Teletov, A.S. Marketing of education at the Ukrainian higher educational institutions [Текст] / A.S. Teletov, S.G. Teletova// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - C. 47-56.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38385У статті охарактеризовано маркетингове середовище вищої школи. На конкретних прикладах показано окремі аспекти сучасного стану освіти в Україні. Розглянуто складові маркетингу вищого навчального закладу: освітній продукт, попит на освітні послуги, маркетингові дослідження відповідного ринку та комплекс маркетингу.В статье охарактеризована маркетинговая середа высшей школы. На конкретных примерах показаны отдельные аспекты современного состояния образования в Украине. Рассмотрены составляющие маркетинга высшего учебного заведения: продукт образования, спрос на образовательные услуги, маркетинговые исследования соответствующего рынка и комплекс маркетинга.The article deals with marketing environment at the higher educational institutions. The concrete examples show aspects concerning modern state of the Ukrainian education. One observes the constituents of the higher educational institutions marketing: educational product, demand for educational service, marketing researches of the proper market and marketing complex.encnemarketing of educationmarketing of higher educational institutionpedagogical marketingmarketing researches in educationcomplex of higher education marketingeducational service marketingmarketing activity of HEIмаркетинг освітимаркетинг вищого навчального закладупедагогічний маркетингмаркетингові дослідження в освіті,комплекс маркетингу вищої освітиMarketing of education at the Ukrainian higher educational institutionsМаркетинг освіти вищих навчальних закладів УкраїниМаркетинг образования высших учебных заведений УкраиныArticle