Ущаповська, Ірина ВасилівнаУщаповская, Ирина ВасильевнаUshchapovska, Iryna Vasylivna2020-01-212020-01-212013Ущаповська, І.В. Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) [Текст] / І.В. Ущаповська // Ученые записки Таврического национального университета им. В. Вернадского. Серія: Филология. Социальные коммуникации. – Симферополь, 2013. - Т. 26(65). - №1. – С. 409-417.0000-0001-9746-5581http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75810В статті розглянуті проблеми крос-культурної комунікації на прикладах креолізованих рекламних текстів. Основна ідея полягає в тому, що найбільш ефективними є ті тексти, які несуть в собі елементи вербальної мови, традицій, культури та символів даного національно-культурного середовища.В статье рассматриваются проблемы кросс культурной коммуникации на примерах креолизованых рекламных текстов. Основная идея состоит в том, что наиболее эффективными являются те тексты, которые несут в себе элементы вербального языка, традиций, культуры и символов данной национально-культурной среды.The article considers the problems of cross-cultural communication studying the examples of creolized advertising copies. The main idea is: the most effective are the copies containing elements of verbal language, traditions, culture and symbols of a certain national and cultural environment.ukcneкрос-культурні комунікаціїкросс культурные коммуникацииcross-cultural communicationsкреолізований рекламний тексткреолизованый рекламный текстcreolized advertising copiesнаціонально-культурна специфіка сприйняттянационально-культурная специфика восприятияnational and cultural perceptionвербальний рядвербальный рядverbal seriesвізуальний рядвизуальный рядvisual seriesаудіо рядаудио рядaudio seriesНаціонально-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави)Национально-культурное восприятие креолизованых рекламных текстов (на материале телевизионной рекламы кофе)National and cultural perception of creolized advertising copies (on the materials of coffee ads)Article