Кириченко, Є.В.2020-01-232020-01-232019Кириченко, Є.В. Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / Є.В. Кириченко; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2019. – 68 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75884Магістерська робота пов’язана із дослідженням маркетингової та комунікаційної діяльності підприємств-виробників упаковки. Спочатку упаковка виконувала виключно утилітарну функцію і була покликана дбати про збереження споживчих властивостей товарів. В умовах сучасного ринку її роль істотно змінилася, сьогодні упаковка є ідентифікатором брендів і товаровиробників, елементом маркетингової стратегії компанії. Вона стала дієвим засобом комунікації виробника та споживача. Тому ринок упаковки стрімко розвивається. Зростають вимоги до упаковки. Усе це призвело до активізації маркетингової та комунікаційної діяльності виробників упаковки для підтримки своєї конкурентоспроможності. У роботі здійснено дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Фавор» та запропоновано основні напрями її удосконалення.ukcneмаркетингmarketingкомунікаціїкоммуникацииcommunicationупаковкаpackagingметалева упаковкаметаллическая упаковкаmetal packagingтоварна політикатоварная политикаcommodity policyb2bканали розподілуканалы распределенияdistribution channelsвторинне використання упаковкивторичное использование упаковкиrecycled packagingМаркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковкиMarketing and communication activities of metal packaging enterprisesMasters thesis