Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychМеркун, І.В.2019-05-242019-05-242019Ілляшенко, С.М. Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" / С.М. Ілляшенко, І.В. Меркун // Маркетинг: виклики та рішення: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції / За ред. Литовченко І.Л., Ромата Є.В. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – С. 21-22.0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72932Виконано системний аналіз застосування комплексу заходів PR і реклами на ТОВ "Керамейя" (спеціалізується на виготовленні високоякісної клінкерної цегли і бруківки) і запропоновано рекомендації щодо підвищення їх ефективності.Выполнен системный анализ использования комплекса мероприятий PR и рекламы на ООО "Керамейя" (специализируется на изготовлении высококачественного клинкерного кирпича и мостовой) и предложены рекомендации касательно повышения их эффективностиPerformed systems analysis of application of measures PR and advertising on LTD "Kerameya" (specializes in the manufacture of high-quality clay bricks and pavers) and offered recommendations on how to enhance their effectiveness.ukcneіміджимиджimageрекламаadvertisingPRВикористання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя"Использование средств PR и рекламы для формирования имиджа ООО "Керамейя"Use the tools of PR and advertising for formation of image of LLC "Kerameya"Theses