Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii MykolaiovychМельник, Леонід ГригоровичМельник, Леонид ГригорьевичMelnyk, Leonid HryhorovychБашук, Тетяна ОлександрівнаБашук, Татьяна АлександровнаBashuk, Tetiana OleksandrivnaБіловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaКарпіщенко, Марина ЮріївнаКарпищенко, Марина ЮрьевнаKarpishchenko, Maryna YuriivnaНагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen IhorovychОлефіренко, Олег МихайловичОлефиренко, Олег МихайловичOlefirenko, Oleh MykhailovychПересадько, Галина ОлександрівнаПересадько, Галина АлександровнаPeresadko, Galina OleksandrivnaТроян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia YuriivnaГоробченко, Денис ВолодимировичГоробченко, Денис ВладимировичHorobchenko, Denys Volodymyrovych2013-07-102013-07-102013Научные основы маркетинга инноваций : монография в 3 т. Том 2. / под. ред. д.э.н. профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы: ООО "Печатный дом "Папирус", 2013. – 284 с.978-966-2787-01-60000-0003-3707-07340000-0001-7824-06780000-0003-3094-99060000-0002-6214-45900000-0001-5484-97880000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій. Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390В монографии изложены методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций. Изложены авторские подходы к формированию товарной инновационной политики предприятия, рыночному тестированию промышленных продуктовых инноваций. Раскрыты особенности ценообразования на инновации в сфере телекоммуникационных услуг, стратегические аспекты продвижения продуктовых инноваций. Предложен методический подход к оценке сбытового потенциала предприятия, показана его роль в продвижении продуктовых инноваций. Определена специфика системы распределения инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390In the monograph the methodological and theoretical- systematic bases of marketing of innovations are presented. Author's approaches to molding of the commodity innovation policy of enterprise, market testing of industrial product innovations are presented. The special features of price formation to the innovation in the sphere of telecommunication services, the strategic aspects of the advance of product innovations are opened. Systematic approach to the estimation of the marketable potential of enterprise is proposed, its role in the advance of product innovations is shown. The specific character of the distribution system of innovation production is determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390rucneмаркетинг инновацийтоварная инновационная политикарыночное тестирование инновацийценообразование на инновациипродвижение инновацийсбытовой потенциал предприятиясистема распределения инновациймаркетинг інноваційтоварна інноваційна політикаринкове тестування інноваційціноутворення на інноваціїпросування інноваційзбутовий потенціал підприємствасистема розподілу інноваційmarketing of innovationscommodity innovation policy,market testing of innovationsprice formation in innovationadvance of innovationsmarketable potential of enterprisedistribution system of the innovationsНаучные основы маркетинга инновацийНаукові основи маркетингу інноваційScientific bases of marketing of the innovationsMonograph